Blog

Veresegyház város egy modern, európai kisváros víziójával fejleszti, alakítja kommunikációs stratégiáját is. Ehhez egy pozitív kisugárzású, inkább hangulatokat, mint ismereteket középpontba állító imázs filmre 2015-ben már szüksége van.

A mozgófilm az idegenforgalmi kommunikáció jövője: egy mozgókép inkább ébreszt kíváncsiságot egy ide látogatóban, mint sok oldal írás. Az imázs film megosztható a közösségi oldalakon, tudják használni a budapesti és nemzetközi turisztikai irodák és mobilos tartalomként is jól működik. Alkalmas arra, hogy akinek csak 1,5 perce is van, az képet kapjon a városról.

  • Városi eseményeken és a városi oldalon a helybéliek is nézhetik, erősítve bennük a „jó itt élni” érzést.
  • Az imázs film olyan elemeket használ, ami ma egy, a szabadidejét tervezgető embernek fontos lehet. A blokkok tematikákat és üzenetet sűrítenek össze, javasolt egyben tartani őket, egy-egy üzenetet feliratban is érdemes erősíteni, akár egy-két infografika használatával.

A kisfilm a város ikonikus helyszíneit veszi sorra és azt „éleszti fel” egy fiatalokat mutató, humorosságot sugalló életképpel.

Vélemény, hozzászólás?